Saturday 22 May 2010

HAPPY BIRTHDAY...IRFAN....!!!!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO IRFAN
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!

Seperti yang dijanjikan, hari ni kami buat majlis hari jadi untuk anak bujang aku yang ke 12 tahun yang jatuh pada 18 Mei baru-baru ni. ... Emmm dah besar panjang anak bujang aku sorang ni.... Sudah pastinya tema hari ni adalah HITAM PUTIH. Hari ni aku masak nasi ayam for tetamu yang hadir. Tema hitam putih yang simple tetapi masih nampak elegen dan eksklusif... Kira ok lah kan.. Besday boy pun, orangnya jenis simple n cool je.. And the most important things is.
It's look nice!!!
Malam tadi aku bekerja keras menyiapkan patern kek kaler HITAM PUTIH.. Seram sejuk gak nak men'decorate'nya.. Takut kot2 besday boy tak berkenan patern kek yang aku buat. Ye la kan.. ada ke suruh aku buat kek lambang Collingwood... Dan yang pastinya assistant aku ialah Aamira, yang banyak menyumbangkan idea dalam dekorasi kek ni. Thanks sayang... Tapi malam tadi aku buat 3 kek sekali... satu untuk irfan, satu lagi tempahan dari Pn Farizal dan yang satu lagi aku buat sempena anniversary aku semalam. Bukan apa pun, daripada kek tu kosong je, lbh baik aku decorate kasi cantik ye tak???
Seperti biasa, majlis dimulakan dgn bacaan doa oleh En Neezam bagi mendapat keberkatan majlis, diikuti dgn makan-makan dan last sekali majlis potong kek.


~Uncle Neezam memulakan bacaan doa selamat~

~kaum bapa~
~Happy 12th birthday~

~giliran mama & abah pulak~
"Ya Allah, panjangkan jodoh kami..."
Semoga kami menjadi ibubapa yang terbaik untuk anak2 kami...
~besday boy n frens~
~mama vouge~

~hanish-effa...stripe vs polkadote~

~pinggan hitam putih~


~posing time!!!~

~Inilah kek CINTA hati aku & suami~

Akhir sekali, ribuan terima kasih diucapkan kepada tetamu yang sudi hadir. Dan yang penting tetamu yang dtg begitu sporting mengenakan baju HITAM PUTIH...... Mekasih banyak-banyak kerana sudi memeriahkan majlis.






No comments:

Post a Comment

KUIH KOLEH KACANG 5 Ramadhan

Assalamualaikum wbt 5 Ramadhan 1442/ 17 April 2021 Alhamdulillah.. Sedar tak sedar dah 5 ramadhan hari ni. Hari ni hari Sabtu, sis sekeluarg...