Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Sunday, 20 June 2010

Popia Basah dan Yong Taufu

Share
Hari ni aku buat popia basah dan yong taufu untuk berbuka. Alhamdulillah hari ni dah 7 hari kami berpuasa sempena bulan Rejab. Yang seronoknya berpuasa waktu winter ni sebab masa singkat sangat. Pukul 6 pagi masuk suboh dan maghrib pulak jam 5.08 minit. Sekejap je kan?Rasa rugi sangat kalau aku tak ambik kesempatan utk berpuasa.

Dekat bumi melbourne ni tak susah nak cari bahan2 utk buat YTF ni... yang lebih seronok lagi bahan2 tu semua adalah buatan Malaysia yang pastinya ditanggung HALAAALLLL!!!! Dua hari lepas aku ada buat mee kuning so amat sesuai sgt kalau di makan bersama sup YTF ni.


Dannn.....


INILAH SUP YONG TAUFU VERSI AKU.....!!!!




~YTF sesuai dimakan bersama mee or bihun~


EEMMMMM.....SEDAAAPPP!!!!!!


Nak resepi Popia Basah? Tunggu pos esok je lah ek.....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog