Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Saturday, 3 July 2010

Picnic @ Williamstown

Share
28 FEB 2009

Pertama kali aku pergi outing. Kebetulan masa tu summer, so cik Din (Shaharudin) and the gang ajak kitorang mandi-manda kat satu tempat yang namanya Williamstown. Perjalanan ke sana ambik masa lebih kurang 45 minit dari rumah. Pantainya memang cantik sesangat....bersih dan airnya nampak biru gitu... Memang menyejukkan mata yang memandang. Budak-budak kecik memang suka sebab dapat mandi laut... Terlebih-lebih lagi pada mak dan bapak budak. Apapun, yang penting semuanya enjoooyyyyy!!!!!!!!!!!..... Sampai je di sana, perkara pertama ialah membuka bekalan memasing... apa lagi..makan timee!!!!!!!!! ala-ala picnic lah kan.... Lepas tu semuanya tak sabar nak masuk kat dalam laut tu...termasuk lah aku..hehehe.

~air laut yang biru~
~burung yang jinak2 merpati...hehehe~

~lautan luas~
~semua dah berada di tgh...tp airnya masih cetek~

~set GPS sblm balik~

~mesti ambik gambar kat sini dulu~

~ramai-ramai~


Selepas selesai bermandi-manda, kami semua pergi ke pelabuhan Williamstown pulak. Saja-saja je untuk ambik gambar..hehehhe.... Memang cantik je pemandangan kat port tu.. Nampak cam dok kat obersi je. Siap ada burung-burung dan itik yang leher panjang tu berenang-renang (swan lake kot)...heehehe.... Memang nampak comel je.

~aku suka pmandangan ni, mcm kt obersi~


~first time kanak-kanak tgk itik ni mmg rasa teruja sgt...~

Kalau ada peluang, memang rasa nak pergi lagi tempat ni....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog