Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Monday, 23 August 2010

IFTAR Lalor bersama Azni & Suzana

Share
Hari ahad kami jemput keluarga Azni/Azlan dan keluarga Suzana/Sanusi berbuka puasa kat rumah. Diorang berdua ni antara insan yang paling awal aku kenal bila mula2 menjejakkan kaki di bumi Melbourne ni. Sejak akhir-akhir ni, kami jarang dapat makan bersama-sama di sebabkan kesibukan masing-masing dalam menimba ilmu di sini. Maklumlah diorg kan student. Aku pun student gak.. student punya isteri...Kami bertiga ni dah jadi macam keluarga sendiri. Jadi, aku rasa memang sesuai lah utk kami berkumpul semula pada majlis berbuka ni.

Aku sediakan ayam goreng, udang masak lemak berempah, sayur, sambal belacan dan kuih onde-onde (heheheh...hijau lagiii)... Manakala tetamu datang bawak puding kastad, bihun goreng dan rojak/pecal... Bila bulan puasa ni kan.. semuanya nampak cam sedap je...

~juadah berbuka~

~assistant aku kat dapur~

~pecal 10 Black St~
~makan time~
~Baby Melben...Mukhlis~
~Ikhlas.... kesayangan suami aku~

~maya, buah hati suami aku~
~ni anak kesayangan aku, Amani..pipi sama kan?~
~Inilah kami... Charlie angles Bundoora..hahah~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog