Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Wednesday, 6 October 2010

Biskut Topi....

Share

Inilah rupa biskut topi yang anak aku buat... Tapi, bab dekorasi kaler merah tu, aku yg buat,,dia belum lulus lagi..heheheh... Dulu-dulu aku selalu buat sebab anak2 aku suka biskut ni.. Sekarang ni, giliran anak dara aku lak yang buat biskut ni. Bukan apa pun, ...daripada dia dok melanguk je depan TV, depan komputer.....lebih baik dia buat biskut ni kan.. Kalau tidak, sampai bila-bila pun dia tak tau nak buat... Kalau nak tahu, lepas buat biskut ni, satu hari je liciiinnnnnn..... Esoknya kitorang bekerjasama membuat biskut ni untuk kali yang kedua......






0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog