Friday 8 October 2010

SALAM PERANTAUAN DARI MELBOURNE

Pejam celik, pejam celik.. dah sebulan kita semua menyambut hari raya dan... Syawal mula menginjak pergi meninggalkan kita. Hati aku mula tertanya-tanya sendiri..Apakah aku akan bertemu lagi dengan Ramadhan dan Syawal tahun depan??? Semoga kita semua diberi kesempatan untuk bertemu lagi di tahun2 akan datang..

Dalam pada tu, tetiba aku teringat masa bulan puasa hari tu aku ada hantar beberapa ucapan Salam Perantauan kat suratkhabar di Malaysia dan kiriman-kiriman tu semua disiarkan sama ada di online dan juga di akhbar-akhbar tempatan. Bukan apa pun, sekadar bingkisan ucapan buat keluarga tersayang, sanak-saudara dan insan-insan yang mengenali aku.. Dedikasi ini, secara peribadi aku tujukan juga buat Guru-guru yang pernah mengajar aku, kenkawan aku sejak di sekolah TADIKA, Sekolah Rendah, Sekolah Menengah, Maktab Perguruan dan juga semasa aku menjadi pelajar di Universiti Terbuka Malaysia (OUM). Sekadar ucapan yang tulus ikhlas dari aku di bumi Melbourne.


http://xtive.kosmo.com.my/kosmo/salam_kampus/display.php?id=418

http://xtive.utusan.com.my/salam_perantauan/display.php?id=1725


~yang disiarkan di utusan online dan juga suratkhabar utusan~

~kononnya nak zoom in..tp sama je saiz..heheh~

~berita harian~


~Salam Kampus di KOSMO~

No comments:

Post a Comment

KUIH KOLEH KACANG 5 Ramadhan

Assalamualaikum wbt 5 Ramadhan 1442/ 17 April 2021 Alhamdulillah.. Sedar tak sedar dah 5 ramadhan hari ni. Hari ni hari Sabtu, sis sekeluarg...