Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Wednesday, 3 November 2010

Aku, Seri Dewi & Keluarga

Share
Tak tau kenapa, sejak 14 tahun dulu aku memang menjadi begitu fanatik pada satu majalah ni. Nak tau majalah ape? Majalah Seri Dewi dan keluarga, keluaran Karangkraf. Eh...macam promote majalah ni pulak lah kan... Dan... sejak 14 tahun tu jugak, majalah keluarga ni masih aku simpan dgn elok lagi.

Berada di bumi asing ni, bukannya alasan untuk aku tidak dapat memiliki majalah kesayangan aku ni. Masa mula-mula aku nk berangkat ke Melbourne ni, aku terfikir jugak, dalam masa 2 tahun ni, aku takkan dapat majalah keluarga aku ni... Tapi tekaan tu meleset sama sekali. Sampai ke hari ni, aku masih lagi dapat bekalan majalah ni dari Malaysia... Pantang je aku dengar ada student yang nak balik Malaysia, perkara pertama yang aku kirim dari diorg ialah tolong belikan majalah ni untuk aku. Kadang-kadang tu, sedara mara diorg yang nak datang bercuti di sini pun aku boleh buat muka tak malu je nak kirim belikan majalah..hehehe asalkan boleeeh je aku ni!!!..... Ada sorang ni dah kira macam suplier tetap aku dalam 2,3 bulan ni.... Sebabnya dia memang keluar masuk Melbourne ni dah macam kampung halaman dia pulak...hehehe... Sape lagi kalau bukan si pemilik nama Khairunneezam Mohd Noor. Memang sepatutnya dan seharusnyalah aku berterima kasih kat dia kan...Sebenarnya dia dtg sini bukanlah untuk bersuka-ria... Ada beberapa perkara yang perlu diselesaikan dalam proses untuk melengkapkan tugas-tugas PHD nya... Selamat berjaya untuk beliau. Jadi aku pun ambik peluang lah kan.... Yang penting hajat aku dapat dilaksanakan dengan jayanya...

~sebhgian dr koleksi aku di Melben~

~elok je tersusun...hehehe~

2 comments:

neezam said...

haha, tak pasal2 namo den feymes... no worries kak jumee...dah jadik tanggungjawab memenuhi permintaan tuan punya badan...wa tatak kesah maa.. ;)

Masdiza Zohdi said...

Eh.... Collection yang sama..... Tiap2 bulan mencari selagi tak dapat macam ader yang tak cukup untuk awal bulan ....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog