Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Wednesday, 12 January 2011

Twelve Apostles, Great Ocean Road

Share




Yang ni adalah kenangan aku pergi berposing-posing kat twelve apostle baru-baru ni
(09-01-2011) bersama Nadia dan Azril. Tahun 2009 dulu, aku dah pun pergi kat sini, malangnya, masa kitorang sampai kat 12 apostle ni, hari dah malam...pulak tu bateri kamera dah habis,...So kami x dapat nak posing-posing kat sini. Kebetulan pulak Nadia dan Azril pun senasib dengan aku, so kitorang plan pergi kat twelve apostles ni utk snap gambar..Hari ni, aku ambik peluang sepuas-puas nya snap gambar the twelve apostle ni... Emmmm..kiranya, kes balas dendam lah kan... Tak sedar aku dah snap sampai 200 keping gambar tau. Pening lak nak pilih gambar yang mana satu...hehehe... Perjalanan dari rumah aku, ambil masa lebih kurang 3 1/2 jam untuk sampai ke sana.. Apapun, berpuas hati dengan trip hari ini ditambah lagi dgn cuaca yg amat cantik dan indah sekali...



~nampak tak org yang kelihatan sayup je tu~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog