Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Tuesday, 1 March 2011

Happy Birthday To Me!!!

Share



HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO JUMEE,
HAPPY BIRTHDAY TO ME
......!!!!!

Hehehe..suke2 je nyanyi untuk diri sendiri kan.... Alhamdulillah, usia aku bertambah lagi pada hari ni yang ke-37. Aku amat bersyukur ke hadrat Illahi kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas dibumi ciptaan-Nya. Semoga Allah panjangkan umur aku, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan walau di mana saja aku berada dan diberi kebahagiaan di dunia mahupun di akhirat..aminnn...

Sesuai dgn peningkatan umur, aku mengharapkan agar hari ini lbh baik dr semalam.. Walaupun esok tak pasti, namun tetap mengharapkan sinarnya secerah sang suria dalam mewarnai kehidupan aku di hari-hari yang mendatang...

Buat insan-insan yang lahir pada bulan Mac macam aku, jom kita tengok 'Rahsia Bulan Kelahiran" melalui kacamata Datuk Dr. Mohd Fadzilah Kamsah....
p/s; aku statement kat bawah ni..hehehe.









0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog