Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Tuesday, 13 September 2011

Autumn @ La Trobe University Pt2

Share
Assalamualaikum... Selepas aku snap-snap gambar pada minggu lepasnya...minggu depannye pulak (4/06/2011), aku bawak kenkawan sekali untuk berposing kat pokok autumn ni. Masih ada lagi daun-daun kaler-kaler dan daun gugur yang cantik untuk dijadikan background. Aku bertindak sebagai fotografer tak rasmi diorg... hehehe...siap lantik diri sendiri lagi kan.. Inilah hasilnya...
~kanak-kanak riang yg sentiasa bsedia utk di snap kan gambar~

~nak pose sorang dulu k..~

~dgn mak mertua aku yg sporting~
~baby aijaz pun jadi model musim luruh~
~Su/Aris n fmly~
~Sam/Ena n fmly~
~Irfan tak ikut, so xde lah fmly foto kitorg~
~yg ni mmg suka posing~

2 comments:

Ummi said...

Assalamualaikum Jumee..thanks sudi singgah ke dapur akak yea...waaaah duk Australia eh..dah lama ke...asal mana? Lambat lg balik Msia eh.. Semoga hubungan ukhwah ini bertambah erat dan berpanjangan ya Jumee... :))

JUMEE ZAILA AHMAD said...

wsalam kak...byknye soalan akak ni...taktau nk jwb yg mana dulu...heheheh...asal phg, keje melaka,inyasyallh blk mesia awal okt ni....ok tak jwpan tu/..betul ckp akak tu, smoga ikatan ukhwah bpanjangan dan saling bkongsi cerita...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog