Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Saturday, 7 January 2012

Orkid lahh.......

Share
Salam satu Malaysia..... dan selamat malam semua... Sebenarnya, petang tadi, dalam aku merayau-rayau kat keliling umah aku, tetiba aku terpandang akan pokok2 orkid aku yg dah kurus kering dan hampir nak pupus. Kesian aku tgk keadaan yang tak terurus, kering kontang dan kurus-kurus je(tuannya aja yang belum kurus). Maklumlah 3 tahun tak di jaga. Dalam pada tu, terpandang jugak pada 2 kuntum bunga orkid ni. Masih sudi mengeluarkan bunga yang pada aku memang cantik warna bunga ni. Purple dan kuning. Jom layan gambarnya yang sempat di snap petang tadi..... (Nak mula cari spesies orkid baru)







0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog