Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Sunday, 20 October 2013

Blog warm up 2013

Share



Kenangan hari raya Aidil Fitri 2011 di Melbourne

Assalamualaikum.....
Testing..testing, testing!!!!!!!!!!!!...Adoiyaiiiii...Hampir setahun aku tak update blog ni.. Kalau rumah ditinggalkan setahun, dah tentu berhabuk, bersawang, bertaik cicak dan macam2 lagi.. Macam tu jugak la dgn blog ni yg hampir setahun tidak dikemaskini. Dah macam rumah tinggal je aku tengok ,suram dan muram.. Silap silap dah ada penghuni baru tak?? eeeeee serammmmmm!!!!... Ntahla...nampak mcm sibuk je kan.. Hari ni aku kuatkan semangat, tenangkan jiwa raga untuk tengok2 balik blog ni. Bukak tingkap untuk naikkan seri balik..heheheh, Macam masuk rumah lama pulak.

Insyaallah will try to update the blog lepaih ni... catatan peribadi, resepi2 masakan dan pelbagai... Doa2kan ye.... sekian, wassalam..

Kat atas tu adalah gambar kenangan kami berposing semasa raya dibumi melben... ahhhhh...I miss melben sooo much!!!

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog