Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Wednesday, 1 July 2015

Ramadhan 14: Karipap Pusing

Share
Assalamualaikum...

Ni dah kali ke berapa aku buat karipap pusing.. Kira dah blh kata, cekap la...Tapi kan...kalau setakat makan sorang seketul je kan...aku cadangkan, lbh baik beli je kat bazar ramadhan. Mudah, cepat, jimat masa.... Anyway, kalau korang rajin, boleh je nak buat karipap pusing. Nak resepi????

Rujuk atau klik di link di bawah ni ye.




Klik di sini utk resepi
Aku pun berpandukan resepi kat situ. Kredit kpd CMG pemilik blog www.tiffinbiru.com

Hari ni masak kari ikan dan kerabu mangga utk lauk berbuka.







0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog