Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Friday, 2 July 2010

Makan-makan @ Bundoora Park

Share
22 Feb 2009

Pertama kali diadakan perjumpaan untuk sessi suaikenal dan meraikan kehadiran pelajar-pelajar baru. Kami adakan sedikit jamuan yang berkonsepkan "potluck". Masing-masing datang dengan membawa pelbagai juadah. Emmm..memang best..dapat makan-makan kan.... Ramai jugak rupanya pelajar-pelajar Malaysia yang belajar kat La Trobe University ni. Dah jadi macam dok kat Malaysia lah pulak. Kredit patut diberikan kepada en. Din kerana beliaulah yang menganjurkan perjumpaan pada hari tu.

~kanak-kanak ambik kesempatan untuk bermain~
~penghulu neezam memberi ucapan alu-aluan~
~kanak-kanak riang~
~aku n sebahagian drp kenkwns~






3 comments:

neezam said...

waa, entry yang mengembalkan semula nostalgia lama zaman dolu2 di Desa Bundoora...teruskan usaha puan dengan entry2 penuh nostalgik yang lain!!! ;p

JUMEE ZAILA AHMAD said...

heheheh...mekasih..mekasih... baru ada peluang nk imbas semula kenangan lama....

Anonymous said...

melben time tu lewat 1 jam le..hehehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog