Wednesday, 1 July 2015

Ramadhan 14: Karipap Pusing

Assalamualaikum...

Ni dah kali ke berapa aku buat karipap pusing.. Kira dah blh kata, cekap la...Tapi kan...kalau setakat makan sorang seketul je kan...aku cadangkan, lbh baik beli je kat bazar ramadhan. Mudah, cepat, jimat masa.... Anyway, kalau korang rajin, boleh je nak buat karipap pusing. Nak resepi????

Rujuk atau klik di link di bawah ni ye.




Klik di sini utk resepi
Aku pun berpandukan resepi kat situ. Kredit kpd CMG pemilik blog www.tiffinbiru.com

Hari ni masak kari ikan dan kerabu mangga utk lauk berbuka.







1 comment:

MEE FUNGUS ala2 Mee Tarik

Assalamualaikum wbt Hari ni hari ke 64 PKP: Hari ke 8 pkp fasa 5 20 MEI 2020: 27 RAMADHAN 1441 Mee fungus ni sis cuba2 je buat resepi b...