Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Tuesday, 12 October 2010

KEK for LSC

Share

Malam tadi aku buat kek ni. Anak aku nak bawak ke sekolah sempena majlis jamuan untuk kelas ESL nya. Kek biasa je, letak icing camni baru nampak cam sedap je kan.. Maklumlah..yang nak makan pun budak-budak sekolah. Anak aku yang beria-ria nak buat kek kaler hijau ni, sebab nak ikut warna baju sekolah dia. Masa mula-mula, nak letak kaler hijau ni...emmmm biar betul, takkan ada kek kaler hijau kot... Tapi bila dh siap deco, cantik gak warna tu kan..Nampak cool je... Bila tengok dan tenung lelama... mula lah aku jadi terperasan sorang-sorang..hahaha...

~Kek dah sama kaler dgn baju sekolah~








0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog