Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan

ketenangan dan keamanan

Sunday, 4 September 2011

Early Spring!

Share
Salam buat semua. ..Kali ni aku suka-suka nak masukkan entry yng penuh dengan bunga-bunga yang berada di sekeliling rumah aku di Melbourne ni. Secara rasminya, bermula 1 September hari tu, Melbourne telah masuk musim bunga. Selamat tinggal winter. Musim bunga ni memang aku nantikan setiap tahun sebabnya, masa ni lah kita akan tengok berbagai jenis bunga dalam pelbagai warna, malah rumput-rumput liar juga akan mengeluarkan bunga yang cantik. Memang teruja sangat. Tak jemu aku memerhatikan bunga-bunga rumput ni. Ye lah kan, bila lagi aku nak merasai keindahan spring ni. Sebab tu, bila free tu, keje aku dok snap sana, snap sini..pastu gambar tu simpan dlm arkibnegara, ntah dalam folder mana duduknya. Sementara aku teringat ni, aku masukkan entry gambar-gambar ni dulu...Nanti, bila ada peluang, aku akan masukkan gambar-gambar musim panas, luruh dan musim sejuk... Nak kena cari dulu gambar-gambar kat dalam arkib aku. Jom kita layan gambar-gambar di awal musim bunga ni...


~Ni gambar bunga pokok plum kat blkg rumah aku~~bunga pokok plum lagi~
~cantik kan? bunga rumah jiran aku~
~ala-ala dahlia, rumah jiran~
~bunga rumput kat laman rmh aku~
~bunga kat rmh kawan, plain st~
~bunga kat blkg rmh aku~
bunga ros belum byk lagi
~lily kt tepi rmh aku~
~tgh bz snap gambar rumput, nmpk pulak limousine ni~
~plum lagi~
~plum~
~dan...plum lagi~

***Nanti aku masukkan lagi gambar bebunga yg aku jumpa dan terlintas untuk di snap kan gambarnya....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

Thank's for visiting my blog